The first.

Sziasztok.

Ahogy a címből is kiderül, a celebekkel és a velük kapcsolatos dolgokkal foglalkozik ez a blog. Hogy miért? Mert véleményem szerint túl sok olyan előadó tevékenykedik napjainkban, akik eléggé el vannak maguktól szállva, a semmire büszkék, de, ami mégrosszabb, sok olyan felfedezetlen tehetség van, akik valószínűleg soha nem fognak berobbani a köztudatba, mivel mindenki inkább a tehetségtelen, ám jövedelmező "celebekkel" van elfoglalva. A blog célja, nem az, hogy akárkit is megbántson, mivel ezek csak egy hétköznapi lányka saját gondolatai, és ugye a vélemény olyan mint a ..- inkább nem is mondom mi-.. ; mindenkinek van, de senkit nem érdekel, viszont én mégis meg szeretném osztani, mivel lehet, valaki ugyanígy gondolja, és az sem kizárt, hogy így találom meg az igaz szerelmet. (na jó nem.. :D)

Szóval mivel ez az első bejegyzés úgy gondoltam egy celebnek hitt emberről sem fogok írni, hanem a körülöttük zajló dolgokról. 

1; Dedikálás és az azt övező hisztik 
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, én nem igazán szeretem a magyar előadókat, jó egy-kettőt meghallgatok, de különösebben nem vagyok oda értük, viszont nem egy barátnőm igen. Nem egyszer volt már, hogy elkísértem őket koncertre, és elálmulva láttam, amit a "rajongók" művelnek, hogy 1 azaz EGY aláírást szerezzenek. Futnak kedvenceik után, egymást fellökik, tolakodnak, toporzékolnak, szóval egyszerűen hihetetlen. Ha még egy alkalommal csinálnák, azt mondom OK, de, hogy minden egyes koncerten ugyanezt eljátszák, szerintem elég fura.

2; Plátói szerelmek
Hajlamosak szerelembe esni, az általuk ajnározott sztárba, meg vannak győződve, hogy ezek tényleg valódi érzelmek, de mégis, hogy lenne az, ha nem is ismerik őket? Abba lesznek szerelmesek, amit a TV-ben látnak, vagy amiket az újságban? Nem értem... Elgondolkodtam, és rájöttem, hogy ezek a "szerelmek" csupán abból állnak, hogy ők is legalább akkora felhajtást akarnak maguk körül, mert, ha a kiszemeltjük, nem ismert személy lenne, biztos rá se néznének az utcán... Ha nekem tetszene egy magyar sztár, inkább megismerni akarnám először, de nem úgy, hogy az egész ország tudja, csakis úgy, hogy mi ketten, szerintem ez lenne a normális, mert egy kapcsolat csak 2 emberre tartozik, aztán még a rajongók vannak kiakadva, hogy már egyik "celeb" sem nyilatkozik a magánéletéről.

3; Twitter vagy egyéb közösségi oldalak
Mostanában egyre jobban hódít Magyarországon is a twitter, amit inkább a sztárok használnak. Persze ezt ki is használják a rajongók és ezer kérdéssel, hozzászólással bombázzák kedvenceiket, aztán egyértelmű, hogy jön a megsértődéés, a "MIÉRT NEM ÍRSZ VISSZA" kommentek, de ők nem fogják fel, hogy mennyire nincs idejük visszaírni...

Egyszerűen nem értem az ilyen embereket, akik ennyire tudnak valakit szeretni, helyesbítek olyan valakit, akit nem is ismernek, és annyira eltúloznak dolgokat, hogy az hihetetlen. Ha valaki magára ismert, akkor ne haragudjon, de úgy gondolom SZÁNALMAS ez a viselkedés, remélem változtat rajta. Puszi ;)

@ 2011.05.09. 22:16

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr112891528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása